Bara för att liksom :3

Mina blogginlägg är kanske lite tråkiga just nu för jag har inga nya bilder ännu så jag har lite svårt för att uppdatera med vad som händer här O_o
alltså blogginläggen blir så tråkiga utan bilder tycker jag liksom tomt och opersonligt.

Hur som helst, jag har precis hjälpt Gabbi med sin nya blogg :) Det var nog mest det som jag skulle skriva nu.
& Internet lever sitt eget liv här verkar det som & ibland funkar inte msn alls så jag kan inte logga in & jag vet inte alls varför. Jag hatar det just nu
detsamma med typ bdb även om jag skriver rätt lösenord och allt sånt så kan inte jag logga in O__o

liksooom assååwwwh tiieep Gabbis blowwgg hääwwr ;$$ http://lostinnowhereee.blogg.se/

fråga inte om mitt konstiga fjortis språk där :3


Kommentarer
Postat av: Isabella

sv; ja det kommer vi <333

2010-08-08 @ 19:28:36
URL: http://ruheschrei.blogg.se/
Postat av: Design by M

Kolla hit alla bloggare!

Just nu har Design by M ett perfekt erbjudande för dig som vill synas lite extra innan skolan och jobbet börjar. 10% på personligt designad headers och bakgrunder, format efter dina önskemål.



En person behöver endast några enstaka sekunder för att avgöra om en blogg eller en hemsida är intressant eller inte. Låt design by M göra dem sekunderna en fördel för dig.



Ingen massproducering, inga gränser, fräscht, snyggt och formar efter dina önskemål. Så vad väntar du på, kolla in www.designbym.se för mer info.



Med vänliga hälsningar

Design by M

2010-08-09 @ 13:24:38
URL: http://designbym.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0