Blomma.

Jag har inte haft tid över till datorn nu.
Har heller inte orkat & förmodligen har jag inte missat något, men nu ska jag uppdatera här lite men det hamnar i random kategorin för att det är lite såhär.. blandat innehåll :)
jag sitter och lyssnar på musik - det är inte ovanligt men jao jag kände för att tala om det xD
Och sen så finns det inte så mycket mera att säga, skolångesten är kvar och det är sjukt jobbigt.
Ska tydligen på något möte om ett par dagar angående skolan faktist. Fan säger jag bara för jag orkar inte med det, det känner jag redan nu..
Hade jag haft möjlighet redan nu så skulle jag stanna hos min pojkvän hela tiden det är lite svårt för att jag har några år kvar i skolan :(
jag vill klara skolan men jag tror knappast att jag kommer att klara det, men det gör ingenting för jag har allting som jag vill ha & behöver jag utbildning till ett jobb så skaffar jag det sedan :S
Men hur som helst jag måste försöka och då kanske det funkar..?

en ros.
Har sjukt mycket bilder på blommor nu. Den här bilden på rosen är vacker tycker jag, den får mig att tänka på alla fantasiska människor därute, ingen av er är bortglömda <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0