Sent/Tidigt?

Okej det vart ett väldigt sent/tidigt blogginlägg idag.
Har bara inte orkat med datorn idag, och just nu sitter jag här och typ dör.
Kan inte sova heller. Eller jag är faktist inte ens trött även om klockan närmar sig ett på natten :S
Mitt tidsfördriv är just uu youtube klipp. Hittar en massa skit xD
nej men seriöst min humor är verkligen trög.
Funderar förresten på att fixa till bloggen lite senare, inte mycket men det är som jag har sagt tidigare alldeles för mycket rosa här.
Sure snygg färg, men det tillhör inte riktigt min personliga stil faktist, eller kanske lite..?
Äh skitsamma jag ska fixa bloggen oavsätt. 8D

Godnatt & Godmorgon!

HAHAHA
Bild från igår morse. & yezz det var väldigt tidigt på morgonen, därav mitt superpigga utseende (;


Kommentarer
Postat av: Issa

men åååh, gud va söt!! <333

2010-08-22 @ 16:17:02
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0