Sjukt roligt xD

Jag sitter här och flummar på msn med min kompis x)
& det är sjukt roligt faktist. Vi pratar gamla minnen just nu.

& typ sjukt smarta grejjer som han har sagt under de senaste åren x'D

exempelvis;

"Vem har stulit min pastasås!?"

"Ska vi bada i fontänen ikväll?"  (Han är lite romantisk faktist HAHAHA)

"Jag är din kung och du ska göra som jag säger och om inte så kommer jag slänga ner den här blomkrukan på den där gubben nere på gatan"

Ja snälla, fråga inte. Störd humor är störd humor och det kommer alltid att vara det.
<3


Kommentarer
Postat av: Isabella

HAHAHAHA men guud jag dör! XD<333

2010-08-15 @ 18:04:15
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0