Tyskland i morgon :D

Jag har precis målat mina naglar svarta & packat klart min väska med allt som jag behöver ha med mig till älskade Tyskland 8D
Kanske har jag glömt att skriva i bloggen att jag ska åka dit i morgon? i såfall är det ju bra ifall jag skriver det nu, hehe.
Det kommer bli superkul. Jag ska träffa mina galna kompisar som jag inte har träffat på länge så det ska bli supernajjs att vara med dem igen. & Sen ska jag vara hos älskling också, såklart :3
Jag har ingenting speciellt att säga nu och det känns lite tomt här men jag ska försöka fylla ut det så mycket jag kan, har jag tid över i morgon kväll så uppdaterar jag lite om vad som händer redan då, bra va? :)
Jag längtar mycket faktist, efter galenpanna # 1 & co 8''D
Hur som helst jag måste lägga undan laptopen här nu för annars kommer jag att fastna här & det har inte jag tid för xD



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0