Glömde att blogga igår.

Ojdå jag hade visst inte tid över till att blogga igår snälla hata inte mig för det
tja just nu är jag här. (A)
Jag vet jag pratar helt krypiskt & hemlighetsfullt, dumma mig.
Jag vet faktist inte vad jag ska säga! men jag mår bra & vädret är ok & allting är.. bra? antar jag
de senaste dagarna har faktist varit bättre än på länge & jag tror faktsit att det kommer att bli ännu bättre framöver 
Jag bloggar lite mera i morgon det lovar jag :)
Jag och en viss galenpanna satt här & flummade sönder innan (;
Ignorera att jag skriver "jag" sjukt mycket haha.
Förresten den där söta lila myskosaken i länken till videoklippet här nedanför är otroligt likt honom får jag faktist ta och erkänna ;p
http://www.youtube.com/watch?v=MlUbWsFXqJk

En-Dum-En från Dunderklumpen ;D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0