100 sanningar om mig

100 sanningar om mig.

SENASTE:

Dryck: vatten faktist :P

Telefonsamtalet: älskling <3

SMS: från Gabbi :3

Sång du lyssnade på: Darkside Of The Sun

Gången du grät: förrgår :(

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: ja eller typ? det beror på vad för dejt man menar :P

Har någon varit otrogen mot dig: mm ._.

Varit kär?: jepp (L)

Förlorat någon speciell person: ja

Varit deprimerad: typ ja, :/

Varit så trött att du somnat sittandes: nej faktist inte X'D

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: turkos

färg 2: gul

färg 3: rosa

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: yess :*

Fått ditt hjärta krossat: ja :/

Skrattat så att du har börjat gråta: nej det har jag inte gjort xP

Träffat någon som förändrat ditt liv: ja!

Insett vilka som är dina äkta vänner: ja det har jag & det e jag sjukt glad för att jag har (L)

Fått reda på att någon har pratat om dig: ja

Kysst en kompis: nej x)

BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: jag vet inte. Jag har många på msn som jag har träffat O:

Har du några husdjur: jaoo.

Vill du ändra ditt namn: Nej det tror jag inte :P

Vad gjorde du under din förra födelsedag: befann mig i Tyskland :)

Vilken tid vaknade du idag: klockan 11. Gabbi messade mig X'D

Vad gjorde du igår runt midnatt: kollade på TH TV (jag vet ibland har jag verkligen inget liv)

Någonting som du längtar till: nästa gång jag träffar sötnos <3

Senaste gången du träffade din pappa: ..... ._.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: alldeles för mycket

Vad lyssnar du på just nu: Kerli - Tea Party

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: nej? X'D

Vad gör dig irriterad just nu: många saker -.-

Vad är ditt namn: det är tråkigt ehehehe :3

Singel/upptagen: upptagen :P

Stjärntecken: tvilling

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: flyinge skolan, dellan, östraby & ölycke? XD

Gymnasie: det vet jag inte än eftersom det är mer än 2 år kvar tills dess.

Högskola: -

Hårfärg: brunröd X)

Långt eller kort: det vet jag inte? :P

Längd: 165 cm

Vad gillar du gällande dig själv: nästan ingenting? jag är kaxig envis & galen :D

Piercings: läppen :D & sen ska jag skaffa en ny i näsan & labret piercing och sen monroe eller medusa.

Tatueringar: inga :(

Höger eller vänster: vad?

DIN FÖRSTA:

Operation: ingen

Piercing: öronen om det räknas.

Tatuering: -

Bästa vän: minns inte faktist

Sporten du spelade: *springer & gömmer mig*

Husdjur: Min katt Sotis :)

Vaccination du minns: shiit det vet jag inte XP

Konsert: vet inte jag har varit på många

Förälskelse: den första riktiga? han som jag är tillsammans med nu <3

Alkohol du drack: -

JUST NU:

Äter du: ingenting hehe :P

Dricker du: -

Är du på väg att: skriva detta?

Lyssnar du på: Das Geht Ab *W*

Väntar du på: att sötnosen ska ringa mig :)

DIN FRAMTID:

var vill du bo?: var som helst med baby!

Vill du gifta dig: kanske (:

Karriär i åtanke: makeup artist fotograf eller någonting som har med musik att göra :D

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögon ;*

Kramar eller pussar: vet inte.

Kortare eller längre: längre. Längre vaddå förresten? jag misstolkar allting liksom :(

Romantisk eller spontan: spontan & romantisk är en bra blandning så jag kan inte välja

Snygg mage eller snygga armar: armar

Tatueringar eller piercingar: Jag gillar båda! :D

Känslig eller inte: känslig

Ragg eller förhållande: förhållande

Bråkstake eller tveksam: Ingenting av det? alltså sålänge killen är omtänksam snäll & rolig så spelar resten ingen roll för mig

HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: faktist, jepp ._.

Tappat glasögon eller linser: nej det är lite svårt eftersom jag inte har någonting av det

Haft sex på första dejten: nej

Krossat någons hjärta: mm

Har du blivit arresterad: nej & det tycker jag är ganska bra (A)

Dissat någon: Haha ja det kanske jag har gjort X'D

Gillat din killkompis (mer än som vän): ja

TROR DU PÅ:

Dig själv: nej.

Mirakel: Ja? det beror på vad & hur

Kärlek vid första ögonkastet: jepp det gör jag!

Himlen: vad menas med det, jag fattar inte? XD

Tomten: såklart gör inte alla det? :) *ironi*

Att kyssas på första dejten: & vad menas med det? jag fattar ingenting idag

Änglar: min älskling är en ängel så ja :*

SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: -

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: om man verkligen älskar varanda så ja!

Vad kan du verkligen inte leva utan: musik & min älskling

Vad vet inte så många om dig?: vet inte? ganska mycket


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0