Dags att färga håret :)

Jag ska färga håret sen idag 
men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg bara!
jag har både svart brunt & rött hemma, den röda färgen är ju mest brun typ men med en stark vinröd nyans. Jag gillar den färgen mest faktist O_O
så jag tror att jag ska använda den ;P
det är ju faktist kul att testa & se hur det blir.
Ett plus på det är att färgen går ur efter 24 hårtvättar - alltså det är en bra sorts färg ifall man bara vill prova en ny hårfärg under inte så lång tid :)

hårfärgningsdags XD


Kommentarer
Postat av: Malin ;D

Jag tkr också om TH... :D (Som man kanske märker på min bloggadress) :D

2010-06-27 @ 16:14:58
URL: http://huumanoid.blogg.se/
Postat av: videoGirl

Sv: Ja, det är härligt hur mycket man kan fixa med naglarna :D



Allt bra med dig? :)

2010-06-27 @ 16:41:06
URL: http://thepainoflove.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0