Söndag, så tråkigt

Oj det var värst vad jag var dålig på att uppdatera bloggen idag o:
Har varit helt dött här idag & jag är megatrött.
Tanken på att det är måndag i morgon gör verkligen ingenting bättre och det blir en långdag, men jag försöker tänka possitivt för det blir bara två dagar i skolan, efter det två veckors ledighet.
Det kommer väldigt lägligt ;3
Vet fortfarande inte hur jag ska spendera hela den tiden bara jag vill inte bara sitta och låta tiden gå, det är ju sjukt onödigt

Har i princip ingenting mer att säga nu.

Eller jo..


OLIVER POCHER ÄR SÅ JÄVLA GRYM xDDD


Kommentarer
Postat av: Cheryl

HAHAHAHAHA dog O_O men han pratar waay too snabbt för att jag ska fatta just nu D: stackars mig xD men jag satt o garva ändå...

2010-10-24 @ 19:45:32
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0