jag orkar inte!

Nu ser här lite bättre ut i bloggen tycker jag :) *

Jag har sjukt mycket ångest för i morgon.
 För skolan alltså, jag vet inte hur jag ska göra med det.
Jag kan inte bara låta bli att sticka dit hela tiden men samtidigt så får jag panik över att tänka på det ._.
Det har varit avancerat hela tiden, nu är jag inne i värsta "Jag vägrar perioden" Jag orkar liksom inte
Men jag måste, men samtidigt så tänker jag det att jag inte måste mest för att jag anser att jag redan kan allting som jag vill kunna och att jag kan skaffa utbildning till mitt framtida jobb på annat sätt ändå, är det rätt eller fel att tänka så?
Jag måste faktist bestämma mig för om jag vill klara skolan eller inte :(


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0