VM i klädinköp

Idag har jag shoppat lite. Det var jätte trevligt att få komma ut lite, fint väder idag också. Tidig sommar i år? x3
det är ju säkert minst 20 plus grader här idag.

Jag köpte en så'n här supermysig jump in/ one piece, det kallades jump in på Gina Tricot men jag har bara hört att det kallas för de andra namnet, hur som helst den är så skööön! jag har redan provat den, jag var tvungen. Seriöst det är det skönaste klädesplagget jag någonsin haft tror jag. Awesome, den kostade 499 :- Riktigt bra pris, första gången jag läste om klädesplagget fanns det priser som var typ omkring 2000 kr på några som nästan var exakt likadana som just den jag köpte.

Vad mer kan jag skriva då..? Faktist så står det still i huvudet på mig. Är lite trött också, ska ta vara på resten av den här härliga dagen genom att äta grillad mat senare ikväll, kolla på film och nu direkt efter blogginlägget leka lite med Trixie i trädgården. Hon är så glad över det fina vädret, hon njuter verkligen av varenda sekund. (Hon brukar hämta sitt koppel själv när hon ska gå ut)

Grattis på femton års dagen till Gabbi förresten! inte varje dag man blir byxmyndig (Jag sitter och skrattar för mig själv just nu) :3

.
Örhänge

.
Min "snyggiga" jump in, KÖP EN SÅN OCH DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG!

Och jag pallade inte ta kort på resten, känns inte som något viktigt direkt. Tycker jag *


Kommentarer
Postat av: nnutsa

åh tack! :D

2011-04-22 @ 16:39:27
URL: http://nnutsa.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0