5 augusti

Sådär ja, då var det en ny dag igen då. Jag fryser jätte mycket, det regnar här. Och jag hade mitt fönster öppet hela natten såklart och det är ju naturligtvis därfor som det är kallt i mitt rum.
Jag hade en jätte avancerad dröm inatt, typ att jag var med i någon musikal någonstans och att jag dansade jätte fint och allt det men jag säger bara det att det är en bit kvar tills att jag kan det.... Nu ser jag ju mest ut som en icke graciös padda eller möjligtvis en flodhäst, det finns massor med exempel 
Övning ger färdighet, är det inte så? och isåfall så börjar kurserna ge resultat ;)

Nu är det mindre än en vecka kvar till Stockholm, och jag längtar. Det känns som att jag längtar löjligt mycket, jag ska ju liksom bara dit för att se på Hotelliggaren men för mig är det enormt roligt även om det kanske låter jätte överdrivet ;<

Och varsågod, här bjuder jag på tre otroligt ointressanta bilder som ni kan glo på, och kommentera osv. Haha!

.

.

yeeey det är tuffingdricka för hela slanten och atlanten och för mig, vet ni!

.
Mina fötter... Mmmh.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0