Lite tankar bara.

Vovven och jag har precis varit ute på en ganska lång promenad. Det är jätte härligt väder ute, så då bara måste man passa på. :D

Jag börjar fundera lite på några saker också, snart är ju sommaren slut.. Hösten börjar, och allting blir som vanligt, det vill säga ett rent jävla helvete :(
Jag vill inte det men jag vet ju själv hur det blir jag kan alltid förutbestämma att det aldrig fungerar med skolan. Kan bara hoppas att det blir ungefär så som jag vill liksom, men annars så... Näe jag vet inte. Är ju maktlös, jag har mina åsikter men jag kan inte bestämma över någonting alls själv och det är oerhört jobbigt faktist.
Det är en riktigt lång historia om hur allting varit för min del, jag skulle ju kunna förklara det men jag håller det för mig själv istället. Mitt förflutna är riktigt grått, eller nej svart....


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0