Trevlig dag med Gabbifisken idag (:

Happhapp :D förlåt mig för aningen seg uppdatering idag men tiden har inte räckt till tyvärr. Jag hade Gabbi på besök här idag och det var massa trevligt. Stackarn har fått åka både buss & tåg för att kunna komma hit, men det tycks inte ha varit några större problem vad jag vet.

Vi var på Netto som ligger på samma gata som där jag bor, jag köpte två dvd filmer där för jag kom på att jag hade en hundralapp och dom gick åt när jag köpte dessa filmer. Kanske lite dumt men det är väl inte hela världen, det var ju endå mina egna pengar. The Proposal och Hajar som hajar, den sistnämnda tycker jag är jättesöt, jag kommer ihåg att jag brukade hyra den från ett bibliotek när jag var yngre. Heh det är nästan lite roliga gamla minnen :)
Den andra filmen har jag inte sett, utom en trailer på youtube. Då har jag lite tidsfördriv då med andra ord.


Men ja, i alla fall. Gabbi och jag gick runt och skrattade åt det mesta, det är roligt när man kan vara lättsam och ha roligt och ta vara på de roliga tillfällena i sitt liv.
Kollade på Nickelodeon och på massa TH filmer. Hehehehhehe i brist på annat kanske, jag vet inte. Men det var trevligt i vilket fall som helst.
Vi äger på att snacka om allt och inget, eller alltså med andra ord så är våra berömda IQ befriade samtal helt fantastiska, om nån skickar hem ett filmteam till oss som dokumenterar allt vi pratar om så hade det blivit succé. Sänd det på bästa sändningstid på tv4 vet jag! Men nä, nu när jag tänker efter så tror jag att folk hade blivit aningen rädda för oss istället



^Denna bilden, den tog jag klockan halv sju på morgonen!! fysatan vad jag var trött. Men jag kunde inte sova


Svampbob är vår kung <3


Meeeeeeeen utom allt detta så fick jag ett nytt skrivbord här nu alldeles nyss. Ska få en säng också, blir kanske inte precis det jag tänkt mig men jag är jättenöjd i alla fall. Har absolut ingenting att klaga över. 

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0