Fem Sanningar

1) Jag är egentligen jätte blyg men ifall jag verkligen vill någonting så tvekar jag aldrig på om jag ska våga eller inte.

2) Jag ser alltid upp till människor som är äldre än mig för att jag inte kan komma överens med de i min egna ålder även fast jag kanske borde det.

3) Jag kallas ibland för lillgammal av vissa runt omkring mig.

4) Jag tycker att jag är för snäll ibland.

5) Jag kommer alltid att älska Tokio Hotel på ett eller annat sätt pågrund av massvis med saker som nästan är omöjliga att förklara. Jag har följt deras karriär så länge och oavsätt så kommer jag alltid att älska dem, deras musik, personligheter och det känns speciellt att verkligen ha ett favoritband på det viset, vissa saker förändras aldrig jag blir alltid lika glad av att se dem IRL, och så mycket annat.. :*




usch.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0