30 juni

Så, nu har jag satt in en ordentlig design i min blogg.. det var på tiden tycker jag. Nu ska jag väcka liv i mitt bloggande, och bli intressant istället x) skaffa lite läsare, bli rolig helt enkelt. Jag har inte haft ork att uppdatera, eftersom jag haft så mycket att göra, och mer ska göras.

Men skitsamma, jag vill ändå uppdatera bloggen, som jag redan sa.

Idag så har jag varit hemma hela dagen, blev väckt av Trixie klockan 8.30, så jag är jätte trött redan, fick gå ut med henne direkt också och hon drog iväg på en gång såklart men hon fattade att jag menade allvar så hon skärpte sig snabbt och det var fan tur för henne

Jag kollar lite halvt på tv nu också, men jag är så trött så jag har absolut inget ork till att hitta på någonting vettigt, här har varit varmt som fan sedan igår tror jag, men nu blev det molnigt så här kommer nog regn snart och kanske åska också, känns i luften så jag får väl se.. Jag hatar hatar haatar åska

sötan
Lillan älskar flaskor.. Hahahaha!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0