way better

Jag är alltså tillbaka från Tyskland, och jag är väldigt trött. Tro mig, att vakna innan klockan sex varje morgon i över tre dagar sätter verkligen sina spår haha. Men hur som helst, jag ska försöka gå och lägga mig i bra tid idag så att jag är piggare i morgon. Får väl se hur det blir med det.
Jag ska gå ut en sväng om ett tag, och sen färga om håret. Har så mycket utväxt nu och det är fult, jag hatar min riktiga hårfärg, groze.

Och.. Hmm, köpte väldigt mycket kläder i Tyskland, men billigt och bra. Det gillar jag :D

jag var med min kompis på Starbucks, det var första gången jag var där det var jätte trevligt. Två av hans vänner var med också, de var nästan lika roliga som honom själv och då skrattar man mer än en gång, hehe.

H&M och New Yorker har massor med fina kläder som jag förälskar mig i fortare än kvickt, och snart så ska jag köpa mig ett par nya Converse jag har bestämt mig för ett par blå, låga.

Jag ska kolla på en film nu istället för att sitta här jag har så förbannat tråkigt redan.

.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0