1 maj.

Jag har redan hunnit med en promenad med Trixie och sett en film efteråt även fast att inte klockn är mer än elva snart. Jag är duktig ibland! Det betyder alltså att jag har massor med tid över till annat de här två kommande timmarna ungefär, ska hinna med att städa på mitt rum också. Massor med grejer överallt...

Min mobil måste laddas också såg jag precis, jag glömmer alltid bort att göra det.. Så typiskt att man tar med sig mobilen just då den är urladdad
I morgon är det måndag igen och en ny vecka drar igång. Kan det inte bli sommarlov typ nu så att man kan få ha lite fritid? x) *önsketanke*

.
hittade den här bilden i min gamla mobil x3 (Från 2009) På Galeria Kaufhof i Hamburg. Tydligen så tyckte jag det där var ett gulligt motiv? Hehe.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0