16 maj

Just nu sitter jag här med min frukost och jag har en hund som skäller nedanför bordet. Usch, jag tycker verkligen inte om när hon tigger mat för hon skäller som bara den.  -.-"
Igår lärde hon sig däremot en bra grej :) Vacker tass! så nu kan hon sitt, ligg & tass. Next comming up, är att lära henne att gå fot. Vi har redan gjort framsteg faktist, hon är riktigt duktig bara hon lyssnar på vad jag säger.
... När hon äter tuggar hon som en anka, så söt x3


Jag har sminkat mig och bytat om. Kofta/Cardigan från Gina Tricot, stort lila linne från BikBok och några random tights är dagens såkallade ointressanta outfit.


Jag måste snart stänga datorn men jag bara var tvuuuuungen att uppdatera mig litegrann.


Kommentarer
Postat av: m3lind4

Ingen skola idag? :)

2011-05-16 @ 15:06:01
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0