3 maj

Dags för lite uppdatering igen. Alltså egentligen finns det inte så mycket att säga nu.
Var i Lund i förrgår? eller igår.. Minns ju inte! x3
Köpte ett par skor på skopunkten typ ballerina skor. Hade inte så mycket mer tid att gå runt o kolla, så jag hann inte köpa mer.
Jag mår helt okej och sånt, men skolan sätter så'n press på mig så det går väl lite halvdåligt till och från, jag får alltid sjukt ont i huvudet när jag är där utan att jag vet varför.
Blöööö. Varför måste jag vara en olycksfågel?
Men hur som helst allting går väl framåt.
Idag spenderar jag dagen ensam hemma.

Blir att kolla på film och ta hand om hunden, förresten jag blir så jävla frustrerad på spotify jag förstår inte deras nya såkallade system?
Pallar heller inte ha premium, då lyssnar jag hellre på musik på youtube, och mina gamla hederliga cd skivor..

Jaja. Det var väl allt.

Återkommer

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0