lite tankar nu såhär på kvällen...

Jag är verkligen jätte trött och det förstår jag inte alls men på sommaren brukar jag bli trött jätte fort, skulle kunna bero på att jag går upp tidigare än under vintern (då jag är ledig alltså) jag tror det är ungefär tre dagar i sträck nu som jag har gått upp innan klockan sju på morgonen. Chockerande xD
men seriöst, jag blir inte utvilad och jag är jätte känslig emot ljus så det är lite därför det blir svårt att sova när solen skiner..

och mitt favoritväder är fortfarande regn för att det är mysigt. Sol är ju trevligt på sitt sätt, men det blir alltid för varmt på sommaren och då vill man att det ska vara vinter och på vintern vill man att det ska bli varmt istället så jag håller min åsikt vid något mittemellan ting, regn/tidig sommar. Men jag orkar inte att göra någonting om det är över tjugo plus grader. Det är min maxgräns



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0