13 oktober

Då ska vi se... Vad ska jag skriva om för nått idag? jag vet inte riktigt för jag är helt allmänt slö idag, det finns inte så mycket att säga, jag packar väskan inför lördag och går runt här och känner mig ganska rastlös. Jag har haft fruktansvärt ont i huvudet nästan hela dagen, så nära spänningshuvudvärk man kan komma, det gör ont i axlar, huvud och nacke utan att jag gjort någonting speciellt alls, men Trixie har varit JÄTTE besvärlig idag, det lilla otäcka monstret... Jag kunde typ inte sova någonting alls i natt för att hon gick omkring och var väldigt jobbig helt enkelt, hon hittade en tub med hudkräm ifrån badrummet som hon hade tuggat sönder på ett jävligt brutalt sätt och det var ju riktigt kul att vakna så sjukt tidigt/sent på morgonen/natten och upptäcka det, jag var ju tvungen att städa upp efter henne och sen så blev mitt rum kaotiskt upp-och-nervänt för hon ville antagligen inte sova, som hon annars gör varje natt, nästan alltid hela natten dessutom till nån gång omkring klockan sju, för då vill hon gå ut och sånt. Jag är inte på bästa humöret idag heller och jag vet faktist inte varför det är så heller, jag känner mig nästan lite nedstämd fast samtidigt inte, för jag är ju glad i alla fall, kan det vara så?
Jag var i Lund idag i alla fall, men jag köpte inga nya kläder och heller inga nya skor jag kom på att jag kunde ha något annat på mig än vad jag hade tänkt så det kastades inte bort några pengar på det så istället köpte jag ny hårfärg och fondation, den här nya från Loréal, som håller 24 timmar eller vad det var, jag ville prova den för jag hade sett reklamen på tv och blablabla. 

Men hur som helst...På lördag är jag garanterat glad i alla fall för klockan halv åtta sitter jag i den underbart vackra salongen på Lorensbergsteatern för att se Hagmans Konditori, jag tycker att det ska så jävla roligt! :D
Stannar över natten där, på ett riktigt superdupermega lyxigt hotell och det är ju kanske inte heller helt fel x')  




Förresten så testade jag den där "Hello Kitty" läsken som jag sett på rätt många olika ställe men som jag inte direkt ens funderat på att köpa, men jag gjorde det rent spontant idag och jag tyckte inte att den var speciell alls.. Typ helt vanlig hallonläsk (med överdrivet mycket socker och färgämne)... helt okej men ingenting jag tänker köpa igen. Men jag behåller den söta burken i alla fall, om man tycker om Hello Kitty så kan man ha burken till sin samling? Eller så kan man helt enkelt panta den istället ;]
.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0