26 oktober

Då var jag hemma ifrån skolan igen då.
Vad ska jag skriva mer än det? typ att jag ska iväg till papps senare. Ska käka där och sånt, men nu ska jag ägna tid åt hunden och kolla igenom mina läxor. Jag har fått lite engelska som jag ska plugga på, det är typ en novell på 7 sidor och jag har ett par sidor åt gången som jag ska läsa på, och sen blir det prov på varje del av det hela, inklusiv ett par glosor som jag ska översätta då också. Helt okej faktist, och sen var det Samhällskunskap som jag inte gått igenom särskillt väl ännu, tiden har inte räckt till så det får bli senare ikväll eller i morgon eller nått, och i nästa vecka blir det lov och jag tror att jag ska träffa Gabbi nån dag i helgen, när vet jag inte men hon skulle höra av sig så jag väntar på det.

Det blir ett par turer till Stockholm igen innan året tar slut. Först ska jag försöka träffa han så att jag kan ge honom en julklapp för han måste verkligen få det. Han är jätte betydelsefull och han har ett plats i mitt hjärta, och eftersom han varit supersnäll, ska han få en present :D
Och sen så blir det Hagmans konditori igen, för tredje gången och i Januari blir Claes Eriksson Max, allt detta i Stockholm... Haha jag tycker att jag är där ganska så mycket plöstligt? ;) men det känns skitbra för jag älskar Stockholm, där ska jag bo när jag blir vuxen. Och det är tre år tills dess, kan kanske inte tiden ticka på lite fortare för jag har så mycket i mitt liv som bara måste göras och jag är beredd på allt. Det är bara lite för lång väntetid kvar....


Bjuder på en väldigt trevlig liten bild också. Det där är jag, och längst ner finner ni en onödig text som jag beskyller mig själv för. Jag hade tråkigt helt enkelt och jag ville skriva nåt. Jag skrev följande, you like it, don't you? :>


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0