Höll på att glömma...

Jag kom precis på att det är Karatefylla på tv ikväll. Och efter det Outsorced, eller hur det stavas. Jag vill se det också o': men jag vet inte om jag orkar ärligt talat jag måste ju upp i morgon, för skolan.. -.- Äh, jag tittar nog på det endå, Karatefylla är ett måste i alla fall. Jag kommer på fem vettiga anledningar till det här och nu på rak arm. Jag kan skriva ner dom... Hehehe

1) Kim är med i serien, hans roll heter Ken. Väldigt....Kreativt? ;)
2) Han är så jävla charmig så jag blir knäsvag
3) Han har så jävla fin röst som jag älskar att lyssna på 
4) Serien är galet rolig
5) Serien liknar absolut inte någonting annat som gått på tv tidigare i Sverige


NUUU MÅÅSTE JAAG HAA NÅGOT ATT DRICKA. Ingenting alkoholhaltigt dock. Hehehe :3



Grymt roligt.. Hehehehe :D

Kommentarer
Postat av: Gabbii Guldfisk:D

EMMAAAAAAAAAAAA DU SKULLE FAKTIST BLOGGA OM BILLIEEEE IDAD:

2011-10-18 @ 17:37:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0