10 oktober

Idag fattade jag äntligen hur jag ska kunna lägga över filer från mobilen till datorn... Det tog bara två månader för mig att förstå hur jag skulle göra, seriöst jag känner mig helt blåst x')
Men ja.. Typ.

Mer finns nog inte att säga för idag tyvärr. Käkade hemma hos brorsan idag, jag var där i ett par timmar och sällskapade honom för han var ledig från sitt jobb idag tror jag, och senare var det dags att bege sig hemåt igen. Handlade lite snabbt på Ica och det kändes typ som att det var tre eller fyra stycken personer som tittade på mig vid ingången i affären ._. Det kändes inte så bra. Jag hatar sånt, vad vill dom liksom? det kan vara okej ibland men jag tål inte när folk ser på mig med värsta seriösa minerna, jag funderar alltid på vad jag har gjort för fel. Jag blir glad om man möts av ett snällt ansikte, ni vet när nån ler eller något men när totala främlingar ser ut att hata en, då får jag väldigt mycket obehagskänslor i ryggraden... Varför liksom? vad är logiken i att se ut som en bitter mördare och söka ögonkontakt med en främling..?

I morgon blir det skola, och snart ska jag göra lite engelska uppgifte här hemma innan klockan blir alldeles för mycket. En av dom fattar jag inte ett jävla dugg på, allvarligt talat. Om jag har uppfattat det rätt så ska jag skriva 15 (?) frågor på engelska till en kille som börjat på samma skola som mig, och om alla klasser fått göra det eller ifall det bara är min klass vet jag inte, jag har inte en blekaste aning om vem det är, var han kommer ifrån eller nått så hur jävla lätt är det då att ställa frågor, vad ska jag säga liksom...? "Hej vem är du?" ._. Vad kommer jag ha för behållning av det när jag slutar skolan?
Så jävla korkat, ursäkta mig för alla mina dumma ordval också men jag är trött och lite förbannad på en grej. Det drabbar min hjärna lite och då kanske min vrede går ut över bloggen med. F'låt määäj :3




Och denna fina klänning skulle jag så gärna vilja köpa till på lördag så himla söt, 199 :- på Gina Tricot. Kärleeeeeeeek...! Jag har en perfekt kofta som passar alldeles utmärkt till det så, vi får se. Jag måste ha skor i alla fall, tills på lördag. Och ny hårfärg. Åh, måstemåste. Det får bli nån dag i veckan.

.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0