Bästa Billie! :')

Snygg är han ju ändå, Bill!



Far East Movement ft Bill Kaulitz - If I Die Tomorrow.

Så heter alltså låten som Bill gjort med någon annan artist än TH. Alltså, jag trodde mer att det skulle varit sammarbete med Lady Gaga eller så för det känns mer troligt. Jag har ingen aning om vem dessa är x3

Hörde "smakprov" på youtube imorse, och jag blev väldigt besviken för det lät inte alls bra. Eller jo det gjorde det kanske, men det är inte alls min typ av musik så jag lär inte lyssna på den när den kommer i full version tyvärr. Väntar hellre på Tokio Hotels egna album, som lär komma....Nångång?


Kommentarer
Postat av: Nadja

Håller med om låten. Gillar den inte alls :S



re: Tack! :)

2012-04-09 @ 19:04:10
URL: http://blamingnargles.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0