söndag.

Idag är det söndag. En lugn och rätt så trist sådan tyvärr. Skriver lite på msn, ser på tv och tar det lungt för att ladda upp inför kommande vecka :)
Dessutom är jag ensam hemma ett par timmar till och har inte så mycket att göra fram tills dess, fast jag kom just på att jag har lite läxor som behöver göras också. Men det blir till kvällen för jag orkar verkligen inte det nu.
Jag var uppe alldeles för länge igår för jag kunde inte direkt sova. Jag känner mig fortfarande lite rastlös över att ha flyttat och det tar alldeles för lång tid att vänja mig över att bo här.
 Jag hittar ju liksom inte ens i samhället. Det är ca 1 kilometer ner till centrum där det finns Lindex, Kappahl, mataffärer/resturanger och diverse annat. Hade varit roligt att lära sig hitta bättre här så man kan vara mer spontan istället för att stanna inomhus av ren osäkerhet. Här bor ju ändå omkring 17000 personer så någonting måste det ju finnas att göra.



& Här har vi mig, osminkad.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0