handlat lite på "Morrhoppan"

Vi har varit och handlat lite i en djuraffär och köpt lite kattprylar :)
det är nämligen så att vi får hem en renrasig Maine Coon flicka om ett par timmar!! Snacka om att jag är glad!
affären vi handlade i var lite "tom" just idag, vi letade efter sele till både Sune och henne, men dom hade bara en kvar av den sorten som vi tänkte köpa, Maine Coon katter är inte direkt små så det måste ju vara en som passar, så vi köpte den som fanns kvar, och sen när dom får in nya skulle mamms bli uppringd så vi kan köpa en till, till Sune.
Utom det kom vi hem med en ny klösbräda, kattgräs som man odlar själv, Maine Coon mat & kattmyntagodisar. Sune blev helt hög på det och låg och rullade runt på golvet, han har aldrig ätit det förr så det var väl en extra häftig upplevelse för honom xD haha sötnosen! Och ja jusste ja, vi köpte ju även ett halsband till katten och lite annat smått och gott.
Min fina Sune
 
Affären hette "Morrhoppan" det var ett väldigt gulligt och roligt namn i mitt tycke :D
 
 
I övrigt så tänkte jag försöka fixa till en ny bloggdesign snart och jag hinner förmodligen inte göra det idag, så det blir väl om några dagar :)
 
Imorgon ska jag till Fredriksdalsteatern i Helsingborg, så ett inlägg om det kommer i morgon kväll och kanske jag bloggar från mobilen under dagen, om jag hinner det.
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0