Trist snack ^^

Just nu är här helt ok väder :) soligt osv, men jag har så grymt ont i huvudet utan någon direkt orsak, så jag tar det ganska lungt just nu. Jag har varit duktigt innan och lagat ihop en sallad, med massa goda grönsaker. Så ja, jag känner mig duktig.
 
Vet inte vad som händer senare faktiskt, jag antar att det blir en rätt lugn dag. Synd bara att det är knappt en månad kvar av sommarlovet nu, jag hade gärna velat vara ledig i en månad till pga vädret, här har regnat nästan hela sommaren. Det är galet synd. Man har ju missat en hel del på det, och har ju istället blivit automatiskt lat och gått miste om en hel del kul grejer man skulle kunna gjort, för jag tänkte att detta skulle bli en rolig sommar men ärligt talat så, njaa. Jag vet inte riktigt :(
Tur att det är ett tag kvar, det kan ju hinna hända en hel del skoj grejer på den tiden, förhoppningsvis, så att man har någonting av sommaren i behåll i alla fall. ^^, 
 
Tack & Hej! :)
 
Jag återkommer väl imorgon, eller så. Kanske!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0