14 juni 2012

Hm, hallå? jag vet inte vad jag ska skriva. Orkar inte tänka på det ens. Ingenting händer, jag mår rätt bra ändå och jag sitter här och väntar på att få mina betyg hemskickade O: Har väntat i ca en vecka och jag vet ingenting ännu, jag hoppas verkligen dom kommer med posten imorgon för jag har väl lika mycket rätt att veta som alla andra liksom?

Vårt internet har lagt av hemma så jag kan inte ens uppdatera nu. Helt sjukt konstigt, vi har bredbandsbolaget, och dom har spärrat det, så vår tvbox funkar inte heller, och det finns ingen anledning till det, det hände en gång tidigare för att mamms glömde fakturan, men nu har vi ju betalat precis som man ska och trots det funkar det inte. WHYYY!?!?!? så jag är i Hörby nu för att kolla läget på nätet lite, likzzzooom. Aaah...

Jaja mamms ska ringa dit i morgon så dom kan starta skiten igen. Så jävla dåligt >_<

Vädret har varit jättetrist hela månaden hittils, och det verkar som att nästan hela landet är drabbat av detta regn, blåst...eh ja detta vädret helt enkelt.

Jag är ju ljuskänslig osv men vafan det är sommar det ska vara soligt, och inte såhär läskigt mörkt och grått.

Tummen ner för det! Förresten jag fattar inte hur man lägger över bilder från min mobil till datorn! :( så dålig jag är. Jag ska ta reda på det sen, men när jag postar bilder gör jag det från mobilen, för det är mycket lättare. JAG ÄR KASS!!!!


Men ja jag avslutar inlägget såhär och önskar folket en trevlig helg (Om jag inte bloggar imorgon alltså)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0