19 juni 2012

Så jäkla ful den nya designen på blogg.se är! :o Jag ogillar den grymt mycket, eller jag kanske ändrar åsikt senare men jag tycker att den ska hållas simpel, eftersom det kort och gott bara är ett ställe där man ska kunna blogga = föra dagbok?? så anser jag i alla fall att det ska vara.
 
Min blogg är förstörd för all evighet nu. FAN!
 
Okej där överdrev jag lite. Förresten jag funderar starkt på att börja videoblogga, alltså visst jag har väl inspererats lite av William Spetz, men inte såå mycket, eftersom jag länge haft tankarna i dessa banor, men det har inte blivit av, varför vet jag inte, för jag har mycket åsikter om saker o ting och borde säkert kunna bli ganska "duktig" så vi får väl se vad som kan hända :D Först och främst behöver jag en bra kamera, och lots of insperation.
 
Nu är min blogg ganska "tunn" och inte alls speciell, men jag vill vara annorlunda för det är bra. Det är verkligen det, jag vill inte vara mainstream :o
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0