7 juni 2012

Har varit iväg på ett viktigt möte nu alldeles precis om en sak, och det verkar som att det gick bra. Jag hoppas på det i alla fall. Jag tänker inte säga mera om det här i bloggen, tror jag. Inte än på ett tag i såfall  

Nu ska jag snart äta lite grann, men eftersom jag var uppe redan vid 7, och då är jag alltså väldigt trött nu... Fattar verkligen inte varför jag har blivit så morgonpigg helt plöstligt! förr brukade jag sova hur länge som helst men nu har jag sen flera månader tillbaka varit uppe kring 7-8 på morgonen, jag tror att det beror på att solen går upp tidigare för jag har ingen annan förklaring på det faktiskt.

Jag har ingenting annat planerat för dagen så jag tar allt som det kommer.
Imorgon är det den officiella skolavslutningsdagen, men jag vet inte om jag ska gå...Känner inte riktigt för det, jag menar jag känner ju i princip ingen och jag kommer inte ha nån behållning av det så jag tror jag struntar i det faktiskt ^^ så länge ingen verkligen vill att jag kommer dit förstås, men det tror jag inte det är...


HAHAH halva jag, det hoppas jag duger i brist på annat :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0