Palla bloggen

Nej alltså jag har noll insperation just nu, tyvärr! Jag bloggar från min mobil förresten, betydligt enklare än från datorn tycker jag faktiskt, den är nämligen extremt långsam. Det har regnat i princip varje dag nu sen en vecka tillbaka och det är först nu som solen skiner. Jag har gått runt här i ett par dagar och sagt att det är höst ute, lite kanske? Men lite sommar får det ju vara i alla fall, det är ju ingen logik i att ha sommarlov då liksom. Kallar det hellre höstlov istället om det nu hade behövts! Jag ska nu återgå till min lilla nördhörna som just nu fylls upp av Smurfs Village på min mobil, det är vad de låter som, Smurfarna :p skitkul och jag är beroende... Man ska bygga en by åt dom, typ. Lägger in en bild på min sötkatt här nu också och med det säger jag adjöss sålänge! ^^


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0