15 juni 2012

NEEEJ SÅ JÄKLA STÖRIGT! Jag skrev precis ett superlångt blogginlägg och sen så råkade jag stänga webbläsaren och när jag kollade i utkast så fanns inte inlägget kvar! SATAN VAD JAG BLIR AARG......
Okej kanske inte. Men så jobbigt, jag får helt enkelt börja om.

Jo jag skrev typ att...Att... Jo.. EEEH MEN SÅ MINNS JAG INTE!!!!!

Jag är i Hörby och jag har ganska tråkigt just nu så jag funderar på att göra någonting snart istället för att sitta här och vara grymt osocial.

Jo en sak till, jag längtar till augusti. (Säger jag när sommaren just har börjat) nej men jag har eventuellt ett väldigt roligt "projekt" på gång, så ni får hålla tummarna för mig för jag vet ännu inte om detta kommer bli av men förmodligen, och jag kan inte säga något om det än så det får vänta ett litet tag till.

Och sen är det kanske så att vi ska flytta igen. ALLA BA OHNOO INTE IGEN!!! men kolla grejen är den att jag vantrivs så in i helvete där vi bor nu, och det påverkar mig enormt mycket vilket är väldigt jobbigt, och det funkar inte så bra. Jag har liksom bott i Hörby kommun sen typ... 2006? och då är det lite jobbigt att flytta till en annan stad, och börja om ett helt nytt liv så sent ändå, och det blir komplicerat, eftersom jag har Aspergers syndrom så kan jag exempelvis inte handla i affärerna i den staden jag bor i nu, utan vill bara till Hörby och handla och det blir ju asjobbigt för min mamma att behöva köra flera mil så ofta, pga av mig. Tro nu inte att jag är helt egoistisk och sån, men det är svårt att förklara på bloggen hur jag "fungerar"

Men jag ska inte säga för mycket om detta än för vi har inte alls bestämt något.

Nu har jag faktiskt inte skrivit något av vad jag egentligen skulle ha skrivit, utan detta är ren improvisation men jag gör alltid så när jag bloggar, jag låter helt enkelt min hjärna bestämma sig för vad jag ska skriva ner och då skriver jag allt eftersom. Det kan ibland ta jättelång tid men det blir så mycket mer personligt än om jag skulle bestämt i förväg, tror jag? eller jag vet ju faktiskt inte men så gör jag i alla fall :)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0