Massa babbel

Det känns som det blivit lite halvdåligt med uppdatering i några dagar nu men jag ska försöka bättra mig. Det är vår i allra högsta grad nu, igen. Den 16nde våren som jag har fått uppleva. Det är fint, det tycker jag absolut, det är härligt väder och fåglarnas sång ger mig energin tillbaka, men det är nog så som dom flesta känner. Vårkänslor? absolut. Jag har blivit kär i en man vars namn börjar på K, fortsätter på im och slutar på Sulocki. Okej det är ingen nyhet alls förresten eftersom jag gillat honom enormt mycket i snart 2 år.... Ehm. Nej jag ska inte snacka om det nu. Det kan sabba mitt humör.

Fast... Om en timme är det Kontoret tv4. Då kommer jag automatiskt fundera lite.


Hur som helst, nu är det vår. Ljusare ute och man får återse solen igen, efter tusen år. Känns det som, fast så är det ju inte. Men en sak jag märkt är nog att ju äldre man blir desto fortare tycker man att tiden går. Så uppfattar jag det i alla fall. Okej, inte för att jag är gammal direkt men ändå. Man närmar sig pensionsålder med stormsteg ;)

Jag ska måla mina naglar tror jag. Jepp. Det ska jag.


Jag har förändrats väldigt lite dom tre senaste åren, konstigt egentligen för som person har jag utvecklats enormt mycket, både gällandes mina intress....Fast nej, inte mina intresse ._. eller visst, lite.
Men jag tycker jag ser likadan ut nu som för tre år sedan? O.o that's wieeerd. Jag menar för tre år sedan var jag 14 år. Nu är jag snart 16. *Blir sentimental*


Denna bilden är från igår men ser ut att vara fler år gammal. Fast då hade jag längre hår....


Fan vad jag snackar en massa. Slutar NU.

Hajjdååå.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0