Don't judge my past, I dont live there anymore.

Jag har uppdaterat väldigt lite sen jag kom hem från Stockholm och det har jag egentligen ingen anledning till, utom att jag känt mig enormt trött utan vidare och vad det beror på vet jag inte och nu idag vaknade jag med extrem huvudvärk....Jag vill veta varför!! Det är så tröttsamt, jag tror ju mer och mer att det är migrän eftersom jag haft det nästan konstant i säkert tre år. Det känns i hela huvudet först börjar det sakta som myrkrypningar och sen spänner det runt omkring, vid tinningen och lite i pannan, det är INTE min syn det är fel på det vet jag redan, det är liksom inte märkbart, en annan teori som jag själv uppfattat det som, en eventuell orsak är faktiskt mina tänder, för jag har typ korsbett och jag hörde ju att om jag får en tand utdragen så skulle det mycket väl kunna kännas bättre men det blev inte av. Väldigt dumt, jag tror att jag ska försöka få det fixat så snart som möjligt ändå för det hade varit förjävligt att ha ont i flera år till. Jättejättedumt. Behöver förmodligen tandställning också, och jag bara väntar på det liksom men ingenting händer om man inte gör något annat än väntar.

Skoldagen är avklarad och det gick rätt bra utom huvudvärken så. Så extremt jobbigt....Kan ju liksom inte koncentrera mig alls eftersom huvudet gör så ont och allt känns så avlägset på något vis. Alla bah SHIT HON ÄR BAKFULL!!! men nej så är det ju inte ;P

under veckan som gått har jag fått mina biljetter till Galenskaparna & After Shave's 30-års jubileumsföreställning i höst. Det dumma är ju att jag ska se föreställningen 2 dagar i rad och jag börjar tveka på om det är värt det. Fribiljetter i all ära, men... 2 dar i sträck? kanske skulle kunna tänka mig att sälja dom, men isåfall till någon som verkligen vill ha dom och som isåfall betalar mig en lämplig summa pengar isåfall. Skriver nog detta på facebook med, känns som att jag har fler intresserade där än vad jag har här x)

På lördag ska jag ju se After Shave redan då, och det blir jättetrevligt - Hoppas jag :)
fram tills dess blir det säkert lungt och det är möjligt att jag dissar bloggen lite för jag har ingenting viktigt att skriva om.
Är ensam hemma över natten, ska se Karatefylla på tv ikväll och sen så händer väl ingenting mer tror jag.
Men nu ska jag kolla på Avatar jag känner mig väldigt sen men jag har faktiskt inte sett den, köpte den häromdagen, hoppas den är värd 100:-


Trött och jävlig bild från... Nu? och ja jag blev lite smådeppig. Och trött men jag går inte in på varför....



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0