Bloggen är i alla fall lite bättre nu

Uhm ja? som alla ser så är här jätte rörigt och för långt avstånd mellan länkarna och inläggen,
 det ska fixas alldeles strax men jag sitter och pluggar engelska här för att jag har en milljon med grejjer som måste göras med det, alltså läxor.
Jag fick ett spontant "fixa bloggen ryck innan här så jag var bara tvungen att göra det för att det var megafult här innan :(
Jag har extremt ont i huvudet också så jag är inte speciellt social
 har haft en jävligt tråkig depp dag idag också, det gör ingenting bättre.
Blä rent ut sagt, inte för att det betyder något speciellt heller, det var bara det enda ordet jag kunde komma på.
Jag bloggar nog mera i morgon som vanligt, men nu är jag upptagen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0