Dagen var helt ok faktist! :O

Dagen var faktist helt okej :P
det har till och med varit lite roligt.
Det roligaste var lätt lunchen, men jag kan sammanfatta hela dagen (:
Först fixade jag mig & stressade runt här hemma & nu är hela mitt rum upp och nervänt igen, yezz yezz. :D
Sen så var det dags att sticka iväg till skolan. Jag var nervös som satan & det var jag precis hela dagen. Det bara blir så och det försvinner inte även om jag vill det.
Det var massa trevligt att träffa Antonia igen efter sommarlovet faktist :3
Vi öööh.. Klippte grejjer? faktist.
Det var jätte tråkigt men den efterblivna läraren tyckte att vi skulle göra något. Typ några urlöjliga namnlappar till att ha någonstans (vet fan inte varför)
Mmm och sen såå.. seen..
Lite flumm & damp, sen så spelade vi något tråkigt mattekortspel
Jag fattar fortfarande ingenting men läraren fattar inte att jag inte fattar :3
Sen efter megalång tid så var det dags att gå till matsalen. Lunchrast.
Jag var så jävla nervös men det var i princip tomt i matsalen så jag klarade det (:
Sen så kom Antonias kompis Lena, hon var jätte snäll faktist. Pratade en hel del med henne. Hon var väldigt cool faktist O_O
Tillhör samma klass som henne och Antonia.
Och sen så blev jag helt sjukt överraskad för Lollo & Katty kom till vårt bord, Maria & Ronja med :)
för de som inte vet så gick jag i samma klass som dem i lågstadiet. Det var jätte jätte längesedan så det var väldigt roligt att träffa dem.
Det var faktist skitkul att dampflumma lite med dem 
Undrar egentligen vad allmänheten tycker om mig
jag är liksom värsta hjärndöda fnitter apan som garvar åt allt 24/7 typ. (A)
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA :D :D :D 

men jaa. Och sen efter det så var det dags för engelska. Väntade med Antonia & Lena. Hon skulle till Tyska lektion. Orättvist :( 
HAHAHHA igen :3 
och sen så var det TRÅÅÅÅÅKIIGT. 
Första gången jag träffade engelskläraren. Hon verkade helt okej men hon var ändå mysko. Hon snackade engelska exakt hela tiden så ett tag tvivlade jag på att hon kunde prata svenska O_O
Fick en jävla massa läxor av henne, tack för det. 
Nu ska jag plugga ._."

SEN MER DATOR OCH DAMP OCH MUSIK (; 

tror det var allt för nu faktist.


 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0