Flummdag (:

Så nu är jag hemma igen :3 eller alltså jag har vart hemma ganska så länge nu men jag orkade inte med datorn förrens nu på kvällen
Det var roligt, jag och Gabbi var typ överallt i hela västerstad. Eller i alla fall från dellan till kyrkan (Y)
dock var den en sak som var lite för jobbig med typ allt O_o
när vi var på dellan så var det någon skabbig snubbe som sa att inte vi fick vara där :S
honom dissade vi.
Seriöst, vi var inte på förbjudet område plus vi har sommarlov och hade det nu varit förbjudit att vara där så hade det fan varit skyltat?
ni skulle bara se vilken retard gubbe han var xD
men vad mer då? jo lite till såklart men jag pallar inte skriva jag bjuder på lite bilder istället
ENJOY 8D
supermodeller ;)
armband :3
hhähähähähähä
.
.-
--


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0