Ska Cinema Bizarre återförenas!? :O

Jag har faktist blivit lite Cinema Bizarre galen igen jag har inte lyssnat på deras musik på ganska så länge nu mest för att jag har i princip lyssnat sönder deras låtar, och det var lite tråkigt ett tag efter som inte de gjorde någonting nytt tillsammas som band.
Men nu igår så hörde jag ett rykte om att de ska återförenas i december i år & det är ju värsta fantastiskt ifall det nu är sant, jag vet inte för det är bara ett rykte, men jag känner mig lite lycklig för det redan nu om det stämmer :D
men det negativa är det att Romeo inte kommer att vara med mera isåfall, han är min favorit i bandet, ok jag vet man ska inte ha favoriter för dem gör ju lika bra musik och de är lika mycket sjukt bra oavsätt men det är speciella andledningar till varför jag tycker så hehehe x)
Man får hoppas och se sedan helt enkelt :3
Jag har inte fått chansen att se dem live som band vilket är jätte tråkigt för de har faktist varit mina favoriter på samma nivå som Tokio Hotel har varit/är.



.. jag vet inte vilken kategori jag ska lägga detta inlägget i? det är inte speciellt random eller vardagligt .. ääh, jag behöver fler kategorier x''D
det får hamna i musik kategorin, jag tror att det platsar bäst där?


Kommentarer
Postat av: Isabella

oh mein gott, EMMA JAG DÖR, OH SHIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH CINEMA BIZARRE CINEMA BIZARRE!! nomnomnomnomnom dööööööör OMGGGGGG <3333333333333333333333

jag fick dampattack :'D

2010-08-17 @ 17:23:34
URL: http://ruheschrei.blogg.se/
Postat av: Drexxie

Tack detsamma :D

2010-08-17 @ 21:03:23
URL: http://drexxie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0