"Last Christmas I gave you my heart but the very next day you gave it away"

Herre gud, det är julafton i morgon. Året har gott så otroligt snabbt! får ta & erkänna att jag inte har sett fram emot julafton så här mycket sedan jag var fem år tror jag, jag får julklappar *-* typ första gången. HAHAHA 
men nä, hela månaden har jag kollat på julkalender. Inte den på tv, nejdå. Jag har kollat på min favorit "När Karusellerna Sover" Mest för att det är den första jag kommer ihåg från när den gick på tv :)

Okej off topic. Jag är trött nu, har gått upp klockan sex på morgonen tre dagar i streck så tror jag går & lägger mig rätt så snart, förlåt för dålig uppdatering. Finns massor av andledningar till varför jag har varit så off, men jag förklarar en annan dag.

Jaha, sådär ser man ut idag. Håret är helt allmänt fuckat och jag ser död ut, cuz' I am.
Lev med det, för jag har ändå bara gått hemma hela dagen och städat och sånt.


.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

åh Julen är så jobbig ibland! Man ska ta fram massa tomtar, sen ska dem ner igen, som grädden på moset så släpar man in en fucking gran!! o_O

2010-12-24 @ 00:25:32
URL: http://cheryldumle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0