Trehundra..?

Åh dålig uppdatering IGEN :(
Pågrund av att alla USB uttag på datorn är sönder, så jag kan inte ladda upp några bilder ._.
Jag vill inte blogga utan att ladda upp bilder, det är så tråkigt då



Igår så fick jag 300 :-
BARA. Inget mer, så nu har jag väl 400 :- i fickpengar, får inte mer senare heller
jag försöker spara ihop till en grej men ifall jag kommer vara sådär fattig ett tag framöver så kommer jag väl inte ha råd med vad jag ska köpa tills.. någon gång i framtiden, plus att det är mellandags rea nu men jag har inte råd
det suger
jag har så himla tråkigt här också, just nu är alla så långt ifrån.
Ska försöka tigga ihop lite pengar ifrån en viss person, I need it.
ÅÅH JAG VILL HA PENGAR.
Förlåt för mitt konstiga lilla utbrott där, jag tycker att bara 300 Kr är snålt, i julklapp alltså, jag ville ha i alla fall 500.


Jetz muss ich gehen.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Kommentarer
Postat av: Cheryl Dumle ~

hahaha jaaa.. asså jag fick bara 350 kronor när alla andra fick 1.000 kronor av mormor x( jag bah: ehh... tack :)))

._.

2010-12-27 @ 19:29:43
URL: http://cheryldumle.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0