Trög humor, fast dessa videos är super!


Jag är seriös, här är min lista över tre av mina absoluta favoritvideos på hela youtube. Länkar till the video's & kommenterar alla här nedanför och citerar det som är roligast, enjoy & dela med er av era åsikter ni med!
 Gillar ni också sådanna galna saker som moi? ;D (VARNING FÖR NATTHUMOR!!!)

#1
Alltså jag skrattar verkligen åt det här. Kolla från 3.22, älskar det!
favoriten i videon är naturligtvis Kim (Kim Sulocki) Han som skriver i anteckningsblocket & ifall någon fortfarande inte fattar vem han är så är han skådespelare, känner ni igen hans röst? :) Det är han som dubbar Svampbob Fyrkant, han är min älskling <3
Den här videon är ett klipp ifrån "Den Stora Premiären" som spelades på Fredriksdalsteatern i Helsingborg 2007.



#2

Mina absoluta favoriter här, Tokio Hotel! :)
tycker väldigt mycket om just det här klippet för att dem verkar värsta överlyckliga och djupt engagerade i alla leksakerna plus att jag älskar allt dem säger exempelvis Bill: "A cool tattoo, is it a tattoo?" xD



#3
Jag kan inte hjälpa det seriöst men detta är också otroligt roligt jag älskar det som dem säger här. Claes & Anders Eriksson HAHAHAH. ^^



Kommentarer
Postat av: Cheryl

ÄLSKAR 1 & 3 HAHAHAHHA jag dog som fan XDDD

spagethi tomte, spagethi tomte..! (8) asg BERGSBESTIGARNA owO donk donk donk eller nåt. <3

2010-12-09 @ 10:25:26
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0