Accesoarer & Piercing.

Okej det har inte varit mycket bloggande idag eller igår :)
idag har jag varit i Malmö och skaffat en ny piercing! Bild kommer lite senare för jag pallar inte nu.
Hehe, jag ska skaffa en Labret också i slutet av nästa månad. Eller kanske Monroe piercing, jag är inte helt säker på vilket av det ännu xD
Men hur som helt, nu är jag hemma & tar det lite lungt & så. Jag har handlat lite grann på Glitter i Malmö eftersom det var typ det första som jag fick syn på när vi kom dit & de hade rea & jag hittade några söta grejjer som jag köpte :)
Jag minns inte exakt vad dem kostade men superfint var det i alla fall ärligt så jag klarar knappt av att vara inne i affärer som har sånna snygga grejjer detsamma med klädbutiker.
Jag blir galen & flippar ur.. Verkligen fullständigt normalt sanningen är väl att jag älskar att shoppa 8D
Jag var inne på Rocks också för att se ifall dem hade TH'S nya live cd, men det hade dem inte oturligt nog xD jag hade velat ha den. ):
Där emot så hittade jag två tjusiga TH tröjjor som de sålde där inne, men såklart så fick jag inte köpa idag O__o
Jag frågade varför & svaret blev: Du har så många!
Hallå!? Bara fyra stycken och en klänning, det räknas knappt.
 Typiskt vuxna att alltid hitta på urlöjliga andledningar till att inte köpa TH saker! x''D

heheheh saker xD

Dålig mobilkamera bild på mina prylar xD
3 par örhängen, 6 stycken armband och 1 halsband.


Kommentarer
Postat av: Elina

Sv; Menar det, riktiga fangirls. XDD

2010-07-27 @ 14:29:15
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0