Ensam & uttråkad.

Klockan är just nu 11.57 typ, mitt rum är kallt och jag är ensam hemma. 
Superskönt är det faktist för då kan jag lyssna på musik utan att någon klagar på mig, ok faktist så händer det inte speciellt ofta man risken finns i alla fall, & då menar jag mest grannarna.  (;
Allvarligt ibland går dem & glor på mig helt sjukt mycket utan att jag vet varför.
Men tja, bor man bland döda stjälar så får man helt enkelt vänja sig, det skulle kunna bero på att nästan varje gång jag vistas utomhus så springer jag & dampar och nämner Tyskland.. MEN INTE SÅ MYCKET SÅ INGEN BORDE ENS MÄRKA NÅGOT. 
Ingen kommentar till det, tack.  8D
Jag måste btw erkänna att jag är sjukt trött & är ganska lättroad just nu

usch.

Okajj, en ganska ful cambild med failat ljus från igår. Jag verkligen hatar dålig bildkvalité xD


Kommentarer
Postat av: Isabella

åååh va fint med röd hårfärg :DDD <333 värsta efter

2010-07-25 @ 14:16:26
URL: http://ruheschrei.blogg.se/
Postat av: Aye¨

Hejhej. Fin blogg :) Ska du göra något speciellt idag?

Kram//Ayeland.devote.se

2010-07-26 @ 12:59:52
URL: http://Ayeland.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0