GODNATT HATT KATT (;

jag är fortfarande vaken fatta vad cool heeest jag är :3
eller näe jag är inte det ju så skippa att läsa första meningen där ovanför :(
men jao klockan är till hundrafemtiomilljoner just nu men jag kan inte sova & sen så är Mr Mupp online på msn och jag har saknat honom så han är kvällen/morgonen/nattens underhållning och det äger
jag känner mig förresten så sjukt seriös här just nu
hähähähähä
jag gjorde en lista till honom med alla killar som jag gillar just nu & han svarade inte på typ 3 minuter så jag trodde att han dog eller något xd

Oliver Pocher (han är rolig ffs)
Yu Phoenix
Kay One
Bushido
(vet fan inte varför)
TH snubbarna (vet heller inte varför...) 8DDD
en söt person till <333333333333333(HAHAHAAH varning för att jag är så seriös)
& sen sist men inte minst
KIM SULOCKI :)
....och den där söta vakten utanför colorline arena som jag värsta blev kär i i Hamburg (smart eftersom colorline arena ligger där) *W*


Bara för det måste jag skriva ner ett Kim Sulocki citat
Jag fick en idé, en lysande idé, en orkidé!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0