Jag. Kommer. Att. Dö. O_O

shit vad här är varmt!
jag tror seriöst att jag kommer dö x'D
här är 30 grader, kanske mer?
men jao jag får göra det bästa av situationen *dränker mig själv med vatten*
jag och sötnos har bestämmt att vi ska träffas på onsdag, jag är helt sjukt glad för det (:
det kanske blir lite dåligt med bloggandet då när jag är iväg.
(Onsdag till söndag)
längtar sjukt mycket haha.
Men det är ju cp varmt där med så vem vet? kanske dör jag där istället.
Jag har ingenting att göra nu typ, väntar på att gubben i huset ska komma hem.
Den gammla kvinnan jobbar hela dagen så det är gubben jag får tjata på (A)
jag vill åka till Malmö igen typ, jag vill inte vara här på världens drygaste ställe liksom O__o
speciellt inte ensam. Hatar det!
Jag har typ lyckats riva loss lite hud från mitt ben. Jag har ingen aning om hur men det gör typ ont
haha stackars duktiga mig. *not*
men jaooo och vad mer?
joo jag har beställt lite dvd filmer från cdon.com :D

förrutom TH's nya dvd som jag redan har förbokat så har jag beställt 
Kogänget 99 :-
Baksmällan den kostade bara 79 :-  O__O HELT SJUUKT BILLIGT OwO & DEN ÄÄGER
Scrubs säsong 8  299 :-


xD

Kommentarer
Postat av: Isabella

YEAHHH

YOU SPIN MY HEAD RIGHT ROUND RIGHT ROUND WHEN YOU GO DOWN WHEN YOU GOIN DOWN DOWN :DDD<333

2010-07-10 @ 21:36:44
URL: http://ruheschrei.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0