Riktigt tråkig dag!

Den här dagen är en sån här riktigt seg typ ingenting har hänt överhuvudtaget & jag har supertråkigt.
Internet har inte riktigt funkat som det ska heller så jag har inte kunnat blogga & sånt heller.
Jag tror att det funkar bättre nu i alla fall.

Jag måste bara säga det att jag är inte speciellt nöjd med headern O___O när jag gjorde den så trodde jag att den skulle bli finare så jag kommer nog att göra om här en gång till x'D
jag ska testa någon annan mall & redigera om en hel del.
Om internet dör igen så har jag ju massor med tid över till att redigera en massa bilder, toppen bra ju 8D.
men jahooou, nu ska jag åka till Hörby :3
jag tror jag bloggar lite igen senare.

Puss

blomma ;D

Kommentarer
Postat av: Millie-B

Sv: Aha, har inte hört de bandet faktiskt, får lyssna in dem :) Har dock hört original "Je ne regrette rien" med Edith Piaf, lyssna in den om du inte hört den tidigare :)



Kram!

2010-07-05 @ 20:32:40
URL: http://millieb.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0