Tillbaka efter en dag i Hörby :D

Nå vad tycks om bloggen nu då?
det var kanske inte ens någon som såg när jag klantade till bloggen?
& isåfall så är det är ju bara bra. Faktist skitbra (A)
Jag har inte så mycket tid till datorn nu här så jag slänger in ett snabbt blogginlägg bara.
Dagen var superbra! :D
Jag var i Hörby hela dagen typ från omkring klockan 12 till 19.00. (:
Gick typ runt hela jävla stället när det var kanske 30 grader ute, hemskt.
Men det var faktist värt det.  


Varning dessa bilder är
*fula
*dåligt redigerade
*random
* OCH IGNORERA MINA MYGGBETT. HAHAHAHAHAH 8D

sjukt fint

sko!
Martins skor XD
XDDD


laddar upp mer i morgon eller senare ifall jag är uppe då x'D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0