Värmebölja O__O

men gud vad jag är dum x'D
det blev visst bara ett blogg inlägg igår.
Jaja. Jag håller förresten på att ordna med en ny header igen och lite så, jag är inte alls nöjd med den som jag har nu faktist.
Blä Blä.
Jag har inte gjort så mycket idag, det är sjukt varmt ute och i morgon blir det typ 30 plus grader.
och det kommer jag verkligen inte att överleva O__O
Jag hittade något tips om ansiktspeeling (vet inte stavningen) på msn.se
med olivolja & socker som man skulle blanda ihop. Jag testade det i morse och det funkade faktist jätte bra! :O
I morgon ska jag antagligen vara lite med Gabbi. Haha (:

^^
jätte ful & skabbig cambild.
Armbandet är min killes gammla som jag har stulit av honom (A)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0